Genrep ♥

Idag hade vi genrep som jag sa igår, det gick sådär! Juryn sa att vi måste le mer, att vi pillade för mycket på håret och kläderna! Sen att vi var för stela!???????????? Det är faktiskt inte så lätt att slappna av när man är så nervös att benen nästan går av ju.. asså seriöst mina ben skaka och jag var så rädd att jag vart svettig och mina ögon blir alldeles blanka och jag får ont i magen.

På matten kunde jag knappt göra ett tal bara för att jag var så nervös, och jag åt bara 4 små korvar på lunchen för jag var så nervös! Kom igen, säg vad vi var duktiga på! Fatta hur vi mår??

Aja vi får se hur det går när vi dansar för hela skolan imorron :-/ ♥

See ya :D

Kommentarer
Postat av: Olivia - zingogirls

Självklart om man inte har FB så behöver man nt. Det har varit jätte många som inte har fb som har anmält sig. :-)

2012-04-04 @ 20:43:57
URL: http://ziingogirls.blogg.se/
Postat av: Joanna

Lycka till!!:) och försök att inte vara nervös försök "spela" cool så blir du mer säker :) ha det bra kram JOANNA.

2012-04-05 @ 07:53:18
URL: http://fotoliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0