Sista April ♥

Hejsan svejsan!

Idag är det sista april eller Valborg kanske man säger ? (;
Fast jag vet inte helt ärligt vad det heter. Orkar inte kolla upp det heller .. hah!

Det firar jag och min famil + mormor med en god middag, efterrätt och chips med dipp (:
Eller aa .. är typ bara jag som äter dipp .. hehe.
Jag och min brorsa gick ut i regnet för att köpa dricka/chips och dipp då.

Och jag sjöng på Justin Bieber's låt "Boyfriend" hela vägen hem .. om och om igen :D
Jag har köpt TVÅ tidningar bara för att få afficherna med Justin :P
Jag fick lov att ta ner min klocka och discokula, discokulan har hängt där i typ 5 år , haha!!!
Så nu är mitt rum ännu finare än igår morse. Fast det var fint då också, hih... !

Ska någon gå och kolla på ngn Majbrasa ikväll då ?
Jag ska nog inte det iaf, OM momor, mamma, pappa och brorsan ska gå, får dom gå utan mig, hehe.

Som mat blir det: Fläskfilé, potatisgratäng och sås.
Efterätt: Choklad-pannacotta till mig och brorsan, och ChokladFondant till dom andra..
Dryck: Smulgubbe och Portello.

O: Vart ett långt inlägg nu, hehe O;


Bilder:

 

Pannacottan.









Ingen bild är min, och jag har tagit dom från google!!!!


Vart ett långt inlägg det här :D



Ha en bra .. valborg som jag gissar att det heter (; ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0