Fredag ♥

Hejsan !

Idag är det Fredag som ni borde veta ;)
Jag har gått i skolan och har haft det bra. Sen snart ska jag äta Tacos *.*
I skolan hade vi Biologi-prov om blodet. Jag trodde det skulle gå skit men jag fick till och med berömm av min lärare han sa typ "Du har tränat jättemycket ser jag!" Jag bah "Har jag ?" Han sa det as-högt inför alla andra , HAHA ! Men det var ju bra.
Sen hade vi elevens val typ, och då dansade jag, Frida, Ida och en som heter Ronja dansen vi hade på Sikta mot kyrk som jag berättat om. Ronja var inte med på Sikta mot kyrk men dom som va med var sjuka, hehe. Men hon var superduktig och hon lärde sig dansen jättesnabbt. Men sen när vi dansade för klassen så sluta låten fungera mitt i dansen, så vi fick ta en annans mobil och hålla på att spola fram och massa sånt. Det var fett pinamt. Men kul, halvt :D
Nu ska jag titta lite på Super-Fredag och lyssna på JB, som förresten var i Norge för 2 daga sen !!!! Jag tittade på konserten live på nätet ååh, han är så jävla duktig !! ♥

Ha en bra fredag och helg så ska jag vänta på min tacos (: ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0