Tuuuurkiet here i come ^^ ♥

Japp.

Imorron åker jag till Turkiet :)
Ska bli fett kul. Ska va typ 38 grader i skuggan men kännas som 47 !!!!!!!!!!!!! Så tänk er solen.. snacka om att man mst dricka vatten :D

Men om jag hade vart i skolan så skulle jag slutat skolan på Torsdag och fått sommarlov. Men eftersom jag inte är hemma då och mst va ledig imorron så fick jag sommarlov idaaag ♥ YAAY !! ♥

Kmr verkligen sakna alla kompisarna.. och min brorsa och min pappa eftersom dom inte ska med.
Men nu har jag packat och allting så vill bara iväg nu. Har resfeber som är SKITSTARK eftersom den är lika stark som min BIEBER-FEVER !!!!! :P

Hare så bra så bloggar jag om en vecka ungefär och då kmr det massa bilder :) ♥


/Linnea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0