Hejsan hoppsan (:

Tja broooooooooooooooo ;D


Idag är det Fredag .. jiihoo ;p
Ikväll tror'ja jag ska äta popcorn med smör , och imorgon ska jag göra chokladsmet .. asså man gör chokladbolls-smet men det finns 3 hemligheter som bara jag och mina kompisar får veta (;

Just nu tittar jag på BOYFRIEND-VIDEON .. SOM FINALLY HAR SLÄPPTS ^^ 
Asså Justin äger så fkn mkt. ILY JDB!


Q: Vad ska/gillar ni att göra på en Fredag-kväll ? ♥


 

Skulle ju hellre äta chips då men .. jag vill inte gå upp för mkt i vikt så räcker med popcorn på fredagarna. Sen äter jag ingenting på själva godis-dagen Lördag .. hehe.. men jag tycker det är mysigare med Fredagar för skoldagarna är en aning roligare då, och det går bra program på TV och man får äntligen stanna uppe mkt längre än vanligt.
Så vrf inte fira en sådan dag med lite gott att äta ? (; <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0