Jaa ?

Hej hej!

Idag har jag namsdag LINNEA (;

Mormor kom, och jag bakade kladdkaka. Jag fick en kaktus av mormor  :D Tack så mycket den är superfin på fönsterbrädan (:

Sen åkte jag och mamma till ICA för jag skulle välja mat, det vart nudlar och kyckling! Och sen köpte jag schampo och frågade mamma "Kan vi köpa spray-balsam?" hon svara "Är den slut?" jag sa då "Ehh ja? För typ 5 år sen hahah"

Och jag överdriver inte, den var slut för 5 år sen men nu har jag den igen (:

Imorron blir det skola igen *boring* men kul att se alla vänner igen.

Igår gjorde jag ett till försök med loppis, och det gick jättebra, jag fick in 304 kronor, så jag är jätteglad över det! (:

Hare bra // Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0