Sjuk :'(

Jahopp, nu var man sjuk igen då.. -.-"

Men hoppas jag får min nya mobil idag då (: Det är en alcatel.
Jag tror jag får den, för jag får ofta saker när jag är sjuk. Först var jag magsjuk då fick 10 brev, jag hade sökt in till en tidning att jag ville ha brevvänner. Sen en annan gång fick jag choklad för det var alla ♥ dag. Sen en annan dag, fick jag ett brev att min JB-parfym som jag vunnit kommit. Och idag hoppas jag på ett sms att mobilen kommit (;

Hoppas mamma är och köper Thaimat, mwihihi. Är hemma själv nu, men dom kmr väl snart. Så borde logga ur strax.

I onsdags fick vi långhelg, så sov jag hos Frida, vi gick till Ica och köpte lite gött :D Sen i Lördags sov jag hos min kompis Norea. Vi åkte till en mack, och köpte Piggelin-slash. Skitagott!

Hare bra nu ska jag vila. See ya ♥


Mobilen, cool eller hur ? Den ee as-bra den har blixt på kameran, 5-megapixel och HD-filmning ♥ Och den har även kamera på framsidan. Och baksidan :P
Ps. Det är roligare att blogga om ni kommenterar eller ställer frågor på Blogresponse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0