Yaay Loreen vann ♥♥♥

Jag visste det ! Vi är oslagbara, mohahaha!

Nej men, vi låg nästan 1:a HELA tiden ♥ Om bara Italien hade gett oss typ 10 poäng istället för 0 (-.-) och dom som gav oss 3 poäng hade gett oss typ från 5 poäng och uppåt hade vi ju för fasiken slagit rekord !!
Men nu ska vi väl vara glada istället att vi vann, hoppas jag kan gå på eurovision när vi ska ordna ..
EUROVISION SONG CONTEST 2013 ♥


Grattis Loreen, hon var verkligen värd detta, superbra låt och hon är bäst på att sjunga i hela Sverige enligt mig. Och stort grattis till dansaren bakom och han som gjort låten och hela Loreens team, kramar från mig ♥

Haha nu lät jag som nån kommentator elr nått, haha : ) ♥
/Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0